Принципи моніторингу громадського транспорту
На час інтеграції України в Євросоюз потрібно чітко розуміти особливості керування та моніторингу (КТМ) громадського транспорту (ГТ) за допомогою GPS в сучасних умовах науково – технічного розвитку.

Потрібно розуміти, що ми не торкаємося питань якості транспортного засобу, присутності кондиціонера та інших питань комфортності поїздки. КТМ ГТ має корінну відмінність від моніторингу вантажних перевезень, руху таксі або приватного авто.

Виділимо для ГТ базові тезиси КТМ за які Ми (Пасажири), хочемо платити:

1. Мати простий доступ до ГРАФІКУ РУХУ ГТ як в мережі Інтернет так і на зупинці;
2. Моніторити рух в онлайні і чітко знати час прибуття ГТ на запинку;
3. Мати можливість, в реальному масштабі часу, бути попередженими про час запізнення та випередження ГТ;
4. Мати можливість, за нами заданий проміжок часу, бути попередженими про прибуття на нами оприділену зупинку ГТ (відправка SMS);
5. Мати можливість прокласти оптимальний маршрут від точки «А» до точки «В» та прогнозувати час проїзду і фінанси на поїздку.
6. Самостійно контролювати безпеку перевезень (швидкість руху, зв'язок з водієм та диспетчером та інше ):
7. Мати в салоні ГТ оперативну звукову інформацію про назву зупинки прибуття та назву наступної зупинки.
8. Мати в салоні ГТ оперативну ВІДЕОінформацію про назву зупинки, прибуття та назву наступної зупинки. Це особливо важливо для людей з вадами слуху та зору.
9. Для людей із вадами зору мають бути встановлені зовнішні інформаційні пристрої (ЗІП), які оголошують маршрут сідування та напрямок руху.

Особливо виділимо для пасажирів інвалідів та людей з обмеженими можливостями:

1. Забезпечення зовнішнього (зовні ГТ) звукового оголошення назви маршруту та напрямку слідування ТЗ.
2. Забезпечення в салоні ГТ відео назви зупинки.

Для Управління транспорту Міської влади, Обласних управлінь та інших керуючих органів:

1. Вище перараховані тезиси для Пасажира.
Та додатково:
2. Мати звіти про дотримання графіка руху перевізниками;
3. Відтворювати історії руху на мапі за будь-який день для окремого ТЗ та вибраних декількох маршрутів;
4. Отримувати звіти про не вихід ГТ на маршрут та звіти про перевезених пасажирів та їх категорії;
5. Мати можливість автоматично розраховувати графік руху ГТ для маршрутів та цілого міста;
6. Симулювати та анімувати на мапі графік руху ГТ;
7. В онлайні завантажувати нові графіки руху ГТ.

Для перевізника, а це контрагент, який крім наданої якісної послуги, має ще й отримати прибуток адже для нього це серйозний бізнес:

1. Вище перераховані тезиси для Пасажира та Управлінь.
Та додатково:
2. Знати власні оперативні фінансові прибутки та затрати;
3. Мати можливість задавати наряди водіям та транспортним засобам (ТЗ);
4. Мати звіти по пройденому шляху ТЗ.
5. Мати можливість контролю функцій ТЗ (моніторинг палива); та інше.

Для водія:

1. Мати Пульт водія на якому присутні:
  • ідентифікація водія;
  • передача водію повідомлень;
  • відображення на Пульті водія інформації про:
    • назву точки відмітки графіка руху;
    • час запізнення або випередження графіка руху;
    • відображення місцевого часу синхронізованого з світовим;
    • час прибуття на наступну точку відмітки;
    • об’єм та час завантаження інформації.
  • забезпечення оперативної зміни маршруту та графіка руху.
Малюнок № 1. Інформація на Пульті водія.


Таку комплексну систему ми пропонуємо Вам і це є Мультимедійний Автоматизований Комплекс (МАК)
Новини
28.07.2017
МАК: GSM зв`язок з водієм
Створено систему голосового зв`язку водій-диспетчер без порушень ПДР
Детальніше
28.07.2017
Ода "МАКу"
Володимир Ткаченко- як завжди з усмішкою, чарівно
Детальніше
01.08.2016
МАК розвивається
Підприємство «Візор» розпочало роботу над системою МАК «АТП»
Детальніше
Всі новини
"МАК" онлайн