Концепція " Розумного проїзду". Частина 1.

                                               "РОЗУМНИЙ ПРОЇЗД"

Степан Чухрій

                Смартфон – (з англ. smart — розумний, і phone — телефон) розумний телефон, це поняття стрімко і власно увійшло в наш побут.

«Розум» – це десь  із серії більш індійських філософських тлумачень це здатність людини на пізнання, аналітику, відчуття бажання, єдиної реальності, інтелекту,  вміння пристосовуватися…  і… це Божий дар.

 І такий Божий дар науково-технічного прогресу нам подарувала наша цивілізація в 2000 році, а термін «смартфон» ввела компанія Ericsson.  

2000р. – це і проблема неправильної роботи програмного забезпечення  у зв’язку з його переходом  1999р до 2000р. «Проблема Y2K». Тоді призначалися урядом всіх країн відповідальні компанії для вирішення цієї проблеми і Візор був однією з них.

 

 

Мабуть Розум це питання не часу, бо N-1 років назад Людина була Homo sapiens така ж як і МИ зараз, а питання технологій і питання вибору способу життя Людини. Людство вибрало ЛІНЬ та розум, хоч можна було розвиватися іншим шляхом - вчення Йогу, ОШО J.

А лінь це :

-       тепло;

-       автомобіль;

-       хата;

-       …

Розум – це висхідна спіраль інженерних технологій, це розумне життя. Результат – смартфон та і не тільки.

Розум має бажання й емоції, робить вільний вибір і демонструє доцільну поведінку.

Доцільність поведінки для «Розумного проїзду» формують такі фактори як :

-       комфортність;

-       якість;

-       сервіс,

і все має бути розумним і має бути Розумна оплата.

Результат - насолода і задоволення, це коли в ідеалі.

В жару при 37°С їхати з вітерцем на електро велосипеді набагато приємніше ніж на  авто з клімат-контролем, але з нашим Розумним проїздом – це Небезпечно!

Небезпечно бо немає:

-       культури учасників руху;

-       вело доріжок;

-       інфраструктури.

Я, учасник дорожнього руху, який 40 р. проїздив за кермом на автомобілі і ось сів на велосипед, ну це кожному потрібно відчути які нахлинуть емоції, який наступає кураж. Я різко почав поважати велосипедистів, я горджусь тим, що вони є. Я стараюсь їдучи на авто, їх всюди пропускати, при обгоні - максимальна віддаль до велосипедиста, і т. п.  

Мені зранку поїздка на каву до центра міста, після пробіжки 14 кругів на стадіоні на електро велосипеді в одну сторону це:

-       дистанція:                        3,4 км. (вул. Потебні, 50 – Волі, 2);

-       середня швидкість:          20 км/год;

-       час:                                   10 хв.

-       традиція.

 Малюнок № 1. Фото головної магістралі (вул. Гнідавська)

Малюнок №2. МАК Функція «Пошук маршруту»

Функцією «Пошук маршруту» прокладаємо маршрут : вул. Потебні, 50 – Волі, 2 Тип транспортного засобу: Пішохід. Підходить цей маршрут і для велосипеда.

Малюнок № 3. МАК Функція «Пошук маршруту»  - Пішохід

Неприємність!!! Для велосипедиста потрібно зняти 2 поребрика (бордюри) по вулиці Ковельський, будували не думаючи про велосипедистів та людей з обмеженими можливостями.

Малюнок № 4. МАК Функція «Пошук маршруту» - «совєцькі» бордюри вічні.

Малюнок 5. МАК Функція «Пошук маршруту» - Автомобіль

  Малюнок6. МАК Функція «Пошук маршруту» - Автобус

 

 

Таблиця1. Висновок (поїздка в одну сторону)

№п/п

Назва

Пішохід

Велосипед

Автомобіль

Автобус

1.

Час в дорозі, хв.

42

10

9

+4 корка=14

22 (9+13)

+4 корка=26

2.

Середня швидкість, км/год

4,9

20

24

корка=19

24,7+3,3

корка=9,2+3,3

 

Шлях

3,4

3,4

3,6

4,4км (3,7+0,7)

3.

Сума, грн.

0

0

11

3 квиток,

13,83 паливо

4.

Екологія

 

 

Забруднення

Забруднення

5.

Кава, грн.

11

11

11

11

6.

Результат

Задоволення

Насолода

?

Ой боже…

В таблиці  показано результат роботи функції МАК «Пошук маршруту» по видах транспорту. В реаліях збільшення часу в дорозі для Автомобіля і Автобуса на 4 хв. і відповідно збільшення витрат палива – корки, через роботу ринку на маршруті. Оптимальним видом транспорту є велосипед, а коли електро то взагалі супер.

Велосипедист найбільше піддається небезпеці при рухові. Здається в Україні в Автодорі (ще де? ) сидять «совєцькі» спеціалісти, бо чомусь ведучи реконструкцію мостів у Луцьку не подумали про велосипедистів.

Але диво :

http://www.volynpost.com/news/57542-u-lucku-pokraschuyut-infrastrukturu-foto

Такі дороги, які презентувала влада в вересні місяці 2015р. в м. Луцьку – ну просто диво, рівненькі і без ямок. 

Малюнок № 1. вул. Гнідавська – 40 років жила добре  – ями, воронки, надовби, видолби,  – всі основні види інженерних споруд автомобільних доріг України. Зараp просто чудо – європейська дорога, їдеш і насолоджуєшся, а в країні війна…

В Луцьку появилися велодоріжки:

Малюнок7. Велодоріжка на проспекті Відродження


Малюнок8. Велодоріжка на проспекті Молоді

 

  Буду дуже вдячний коли заберуть 2 бордюри по трасі в центр (Малюнок № 4)  затрати взагалі мізерні.

Так що проїзд потрібно робити в Україні  розумним і спеціалісти повинні бути розумними і влада повинна бути розумною, а всі ми учасники руху і маємо бути розумними.

 


Блог
15.02.2018
Впровадження системи "Оплати проїзду" в Алматі (1,508 млн. жителів) виявилося невдалим.
Систе́ма (від дав.-гр. — сполучення, ціле, з єднання) — множина взаємопов язаних елементів, що утворюють єдине ціле, взаємодіють із середовищем та між собою, і мають мету.
Детальніше
28.07.2017
МАК: GSM зв`язок з водієм
Створено систему голосового зв`язку водій-диспетчер без порушень ПДР
Детальніше
28.07.2017
Ода "МАКу"
Володимир Ткаченко- як завжди з усмішкою, чарівно
Детальніше
Всі оновлення блогу
"МАК" онлайн